sâmbătă, 31 martie 2012

Cum se înlocuiește butucul de la yală

Elemente necesare:
- butuc nou;
- șurubelniță stea sau dreaptă(în funcție de situație);

Etape:
- cu ușa întredeschisă, se scoate șurubul care intră în butuc prin cantul ușii;
- se scot șuruburile care fixează apărătoarea metalică a yalei(la alegere, pe interior sau exterior);
- după îndepărtarea apărătoarei metalice se scoate butucul vechi;
- se montează butucul nou și se prinde prin șurubul care intră în acesta prin cantul ușii;
- se fixează apărătoarea metalică și se prinde în șuruburi.

Mult succes!

Postarea mea v-a fost de ajutor?
Cum am putea sa imbunatatim procedura?
Cu ce altceva v-as putea fi de folos?

2 comentarii:

  1. teoretic, e usor. dar e vreun truc ca sa nimeresti suruburile corect atunci cand montezi yala noua? ca in partea aia metalica tre' sa intre limba si apoi sa orbecai pe intuneric cu surubul, sa intre in filetul lui din usa

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,mi-a fost de ajutor intr-o situatie neprevazuta.M-am descurcat de minune ca o doamna ce sunt.Pentru a nu orbecai prin "intuneric"ia o lanterna.(pt.Motolady).Am schimbat butucul in 5 minute cu ajutorul informatiilor primite.

    RăspundețiȘtergere


trafic web